5 kreatív játék
Hát elég sok mindent.
a; Memória: Kiválasztunk az állatok közül néhányat és feltesszük egy mágneses táblára, vagy a hűtőre. 10 másodpercig nézhető, aztán levesszük és meg kell mondani milyen állatokat láthattunk. Ha túl könnyű, lehet csökkenteni az időt, növelni a megjegyzendő állatok számát.
b; Bingó:
Egy papírra egymás után felírjuk az állatok neveit (9 db-ot), aztán kivágjuk a neveket, és összehajtva egy kalapba tesszük.
Egy mágneses táblára, vagy a hűtőre felrakjuk a hűtőmágneseket 3 sorban és 3 oszlopban, az összesen 9 darabot.
A papírok közül húzunk egymás után. Az nyer, akinek kevesebb húzásból megvan a Bingó, azaz vagy függőlegesen, vagy vízszintesen a 3.
Egymás után lehet játszani is.
c; 1234:
Gondolunk 4 állatra, amelyeket egymás után rakunk le a táblára. Nem mutatjuk meg a többieknek. Nekik ki kell találni, hogy a sok állat közül melyikre gondolsz, és milyen sorrendben vannak lerakva. Tippelni kell. Ha többen játsszuk, mint ketten, akkor váltják egymást a kérdezők. Pl.: Teve, kiskutya, cica, elefánt
1 (azaz egy van benne)/ 1(van a helyén)
Azaz az az állat, amit kitaláltunk, hogy benne van, az a helyén is van. Így tovább. Az a jó, ha minél kevesebb tippből kitaláljuk. Akár kisebb gyerekkel is lehet így játszani, mert a tippelőknek nem kell írnia.
d; Ki kicsoda: 1 táblán, vagy a hűtőn játsszuk. Felrakjuk a hűtőre az összes állatos hűtőmágnest. Az egyiket kiválasztjuk. A többieknek azt kell kitalálni olyan módon, hogy minél több állatot kiejtsen egy-egy kérdéssel, hogy szűkítse a kört. Például: Négylábú? Ha nem, a négylábúakat ki lehet venni. És így tovább. Ha tudod rákérdezhetsz. Az a jó, ha minél kevesebb kérdéssel ki tudod találni. Iskolás kortól ajánlott.
5; Sorakozó! játék
Ehhez jó, ha van otthon egy Sorakozó! játékod, de akár 3 db fehér kővel, és 3 db szürke kővel is játszhatjátok ketten. A homokba kell csak hozzá rajzolni egy 3X3-mas táblát.
Kezd az első játékos, lerakja a korongját, vagy kövét a táblára. Ezután a második játékos jön. Ő is lerakja. Az a lényeg, hogy összegyűljön egymás mellett, vagy függőleges, vagy vízszintes irányban, esetleg sréhen a három ugyan olyan. Ha leraktuk az összes korongot, vagy követ, és még nem született nyertes, akkor a soron következő játékos felveszi az egyik bábuját (korong, vagy kő) és átrakja valahova máshova. Addig, amíg nem sikerül valakinek nyernie.
Aki nyer az viszi le a szemetet, locsolja meg a virágokat, hozza be a postát...megegyezés szerint.
Remélem tetszett a bejegyzés!
Írj hozzászólást itt, kedveld a bejegyzést, és vagy keress meg valamelyik elérhetőségemen nagy örömet szereznél bármelyikkel!
Addig ezeken a csatornákon találhatsz meg! Kövess, és elsőként értesülsz az új tartalmakról! Szia!
https://www.instagram.com/bartacreativestudio
https://www.facebook.com/bARTamuhely
https://www.facebook.com/bartacreativestudio
https://www.bartacreativestudio.com
https://www.youtube.com/c/bARTacreativestudio
https://www.youtube.com/channel/UCMYeOdB0QyaATysRCunOMWg
https://www.tiktok.com/@bartacreativestudio
https://hu.pinterest.com/szocs_barta_agnes
ha rendelnél a pólóboltomból...
https://pm111991.polomania.hu/termekek
ha rendelnél az általam készített kézműves termékekből:
https://www.meska.hu/shop/bARTaCreativeStudio
https://erdeibazar.hu/sellers/barta-creative-studio/products
és ha támogatni szeretnél...
https://www.donably.com/barta-creative-studio