2020. aug 14.

YouTube csatorna, csatoltam videókat

írta: Sz. Barta Ágnes
YouTube csatorna, csatoltam videókat

img_5455.JPG

Sok éve indítottam a csatornám, később vállalkozni kezdem és új nevet kapott. Több lejátszási listába rendeztem a videóimat. Hirdetni leginkább Facebook-os munkaoldalamon szoktam őket, de Pinterest-en is meg szoktam osztani a filmjeimet. Néha másik Facebook-os munka oldalamon, saját oldalamon és Instagramon is közzé teszem, hogy elkészültek. Egyik-másik filmemet pedig megnézhetitek honlapomon is a bartacreativestudio-n.

Ez a rövidfilmjeim intrója.

Ez pedig a bARTa Műhely videóinak az intrója. Ezen a lejátszási listán az alkotós videóim vannak. Valamelyikben például bemutatom, hogyan kell frottázst készíteni. Ez a videóm lett a legnépszerűbb az összes közül több, mint 2100 db megtekintéssel. A videóimban az alul látható intrót használom és a saját kézműves szitázott pólóimban dolgozok. Némi humort szeretek becsempészni a videókba, bakiparádéval, vagy egyéb meglepő képekkel, videókkal. Egyre több a megtekintésem és a feliratkozóm, ezért nagyon boldog vagyok. A beszéddel sokszor meggyűlik a bajom, mert nem vagyok a szavak embere és nem szeretem előre megírni a szövegeimet, de azt hiszem ebben is fejlődök.

Itt pedig az egyik filmem láthatjátok a "Természetfilm 2 percben"-ből, ahova már ráraktam egy csöppnyi intrót. Ez a kis intró később a lejátszási lista összes filmjére rákerült. Ezek a videók kapcsolódnak az Instagramos, Facebook-os témáimhoz az állatokhoz, növényekhez. Itt az volt a koncepcióm, hogy rövid videóimmal a városi emberhez is közel hozzam a természet csodái közül az állatokat és a növényeket.

Természetesen ezenkívül is vannak filmek (egy-egy cégnek a videói), amiket én készítettem és megosztottam. Ezeket szintén megtaláljátok, ha nézelődtök a videóim között.

image_5.jpg

Szólj hozzá

film kép kísérlet technika alkotás animáció tervezés intró vágás YouTube fekete-fehér film festményanimáció grafikai program filmvágó program animatik