2021. jún 25.

10+1 reklámvideó, nálam lehet reklamálni

írta: Sz. Barta Ágnes
10+1 reklámvideó, nálam lehet reklamálni

Jó bornak is kell a cégér, mint ahogy ezt a szólás-mondás is tartja. Én is készítettem életem folyamán reklámfilmeket, néhányat saját használatra. Most természetesen "csak" a saját használatúakról fogok beszélni ebben a bejegyzésemben. Némely videót csak az olvasók tudnak majd megnézni a felsoroltak közül. Vágjunk is bele!

Szerintem a reklám akkor jó, ha felkelti a figyelmet, és valamilyen érzést vált ki a nézőből. Hogyha nem is informatív, a néző utána akarjon járni, hogy lehet azt a dolgot megszerezni, amit nemrégiben látott. Persze jó, ha segítünk neki, mert nem mindenki szeret bajlódni a nyomozással. A fent látható reklámom csak egy kis életérzést közvetít. 

A fentebbi reklámot, amiben a reklámvideó fontosságára hívom fel a figyelmet, és az alább következő kettőt a honlaptervező programom segítségével állítottam össze, saját képeket és szövegeket használva. Választottam hozzá zenét és egy-két dizájn elemet, hogy elérjem a kívánt hatást. 

Itt szintén a videókészítést reklámozom. Instagramra készült ezért ilyen a formátuma.

A grafikai munkáimat reklámozom ebben a videómban, és hogy vállalok ilyen jellegű munkákat. A videót szintén az Instagramra készítettem ezzel a formátummal. 

Tetszenek azok a logók, amiket többféle módon értelmeznek egy-egy reklámban, grafikában, videóban. Például más anyagban van, vagy más színben, mint azt megszokhattuk. Én is ezt szerettem volna művelni a logómmal ebben a videóban.

Ez egy rövid reklám. Felhívás, hogy készíttess videót egy-egy eseményre, ajándék gyanánt. 

Ez a "Természetfilm 2 percben" című lejátszási listám ünnepi kiadásának reklámja. Az ünnepi kiadáskor az egyik videóm inzertjévé is vált aktuálisan.

Ezt a videót szintén egy egyszerű kis online programmal hoztam létre a 30. blogbejegyzésem megünnepléseként.   

Ezzel a videóval a kézműves szitázott pólóimat mutatom be. Ilyen mintákat készítettem és nyomtattunk le a férjemmel a műhelyünkbe. A szitázott póló készítés minden egyes fázisnak részesei voltunk. Kezdve a szita legyártásától, a mintatervezésen és a levilágításon át a lenyomtatásig. Ezer kis apró mozzanat a szitázás folyamán, ami elronthatja a végeredményt. Nem is beszélve a többszínnyomásról. Kdnlive-ban vágtam össze a videót, Gimp-ben pedig, maszkokat készítettem a videóhoz és külön borítóképet szerkesztettem hozzá.  

Ebben a reklám videóban láthatjátok a 2020-as évem zanzásítva. Hogy dolgoztam, miket készítettem, milyen volt  a munkám a Covid alatt. Linux alatt szintén a "Kdnlive" nevű vágóprogrammal készült, mint a legtöbb videóm. Az iskolában a filmjeim még Windows alatt "Premiere"-el készültek, de abból nem láthattok itt. 

Legutoljára pedig természetesen a rövidfilmjeimet reklámozó inzertet láthatjátok. A lógófilmem még iskolás koromban "Photoshop Image Ready"-ben készült már majdnem 15 éve. 

Nézd meg a többi reklámvideóm is a nem nyilvános "Reklám" lejátszási listámon! 

Ha tetszett a bejegyzés like-old, iratkozz fel új tartalmakért, és ha megteheted támogass engem a Donably-n!  https://www.donably.com/barta-creative-studio

Találkozunk jövőhét pénteken! Addig ezeken a csatornákon is megtalálhattok! Sziasztok! 

https://hu.pinterest.com/szocs_barta_agnes/

https://www.instagram.com/bartacreativestudio

https://www.facebook.com/bARTamuhely​

https://www.facebook.com/bartacreativestudio

https://www.bartacreativestudio.com/ 

és ha támogatni szeretnél...

https://www.donably.com/barta-creative-studio

Szólj hozzá

blog fotó reklám kép logó videó póló természetfilm grafika tervezés pólónyomtatás reklámvideó videókészítés Instagram Természetfilm 2 percben 2020-as év