2020. jún 12.

Kifestők, matricák és egyéb gyerekjátékok

írta: Sz. Barta Ágnes
Kifestők, matricák és egyéb gyerekjátékok

Számos személyes és egyedi ajándékkal meg lehet lepni szeretteinket. Kis könnyebbség, ha valaki tud rajzolni, jó a kézügyessége. Én nagyon szerettem mindig egyedi ajándékokat készíteni. Vázát Gravíroztam, pirográfiával díszítettem tárgyakat, amit előtte férjemmel elkészítettünk a műhelyében. Rengeteg meglepetést alkottunk együtt hozzátartozóinknak. Minden évben készítek családtagjaimnak egyedi fényképes naptárt az abban az évben fotózott képeimből válogatva, amin ők vannak rajta. Idén férjemnek Playboy jellegű naptárt készítettem. Ugyan nem meztelen fotókkal, hanem olyanokkal, amiben én használok valamilyen nagy barkácsgépet a műhelyében.

munka.jpg

Ez a "Ciprus" című gyerekversemhez készült leporelló könyvem. Körülbelül 10 éves voltam, amikor elmentünk szüleimmel Ciprusra. Ennek az emlékeiből írtam verset, miután hazajöttünk. Az illusztrációkat akvarell ceruzával készítettem, lemásoltattam és a másolatokat kartonlapokra ragasztottam. Erről többet az első bejegyzésemben olvashattok, amit még 2012-ben írtam.

Ez pedig a gyerekeimnek készült matricás füzetem. Ebben elhelyezhették a gyerekek az akvarell ceruzával rajzolt háttereimen a szintén így rajzolt állatmatricáimat. A szövegeket -amit az állatokról kigyűjtöttem- előtte elolvastam nekik.

Színezőt is készítettem a gyerekeknek. Amúgy is imádok állatokat rajzolni, így nem esett nehezemre összeállítani egy okosító színezőt, amiben megtanulhatták melyik állat hogy néz ki. Némelyik rajz viccesre sikerült.

kifesto09_1.jpg

Ha szeretnétek együtt alkotni a gyerkőceitekkel rengeteg ötletet találtok régebbi bejegyzéseimben is. Egyet linkeltem is. Vagy megnézhetitek alkotós videóimat.

Szólj hozzá

könyv naptár alkotás ajándék grafika állatok matrica gyerekjáték kifestő