2020. aug 07.

A posztomat nem hagyom el és posztolok

írta: Sz. Barta Ágnes
A posztomat nem hagyom el és posztolok

Sűrűn írok posztot Facebook-ra és Instára. A Facebook-on három oldalam is van; egy személyes és két munka oldal. Az egyik oldalon a szitázott pólóimat hirdetem, kreatív ötleteket osztok meg, vicceket, idézeteket, képeslapokat eseményekhez fűződően és a blogbejegyzéseimet is ott szoktam hirdetni. Ha megtetszene az egyik szitázott pólóm, itt lehet megrendelni, és itt lehet felvenni velem a kapcsolatot kérdések, vagy megrendelés végett.

A másik oldalam a videó készítői oldal, amin a YouTube-os videóimat és az ezzel kapcsolatos tartalmakat szoktam népszerűsíteni. Itt látható, hogy milyen filmeket készítek, milyen film készítését vállalom, ezen az elérhetőségen lehet keresni kérdésekkel, megrendelésekkel.

en01.jpg

Az Instás oldalamon meg mindenből van egy kicsi. A szitázott pólóimat például inspirációs képeimmel reklámozom, amik egy általam készített állatfotót tartalmaznak egy kis érdekes infóval és egy saját történettel. A képpár másik tagja pedig egy montázs a szitamintámról és a fotómról.

Találós kérdéseket is teszek fel képpárokkal. Egy érdekes állati testrészes fotóra kérdezek ilyenkor rá, hogy mi lehet az?

talalos_kerdes_01.JPG

Szoktam magamról is képet feltölteni, amit ⚒ munka közben fotóztak rólam, vagy fotóztam magamról. Ez az alsó például egy trükkös montázsom.

utazos_02insta.jpeg

És persze mindig van olyan kép, ami instant ✅ készült és megosztom. Ez lehet valami érdekesség, amibe az utcán belebotlottam és lefotóztam, vagy összedobtam egy grafikai programmal, esetleg megfestettem festékkel és ecsettel. Természetesen ezek a képek is főleg állatokról növényekről szólnak.

Próbálok a világ dolgaira reflektálni, saját szemszögből megmutatni, megoldást találni rájuk, olyat ami hasznos lehet másoknak is és ezt meg is osztani a követőimmel, olvasóimmal.

az_orokkevalosag_a_muveszet_fennhatosaga_ala_tartozik_friedensreich_hundertwasser.jpg

Facebook oldalaimat itt találjátok: https://www.facebook.com/bARTamuhely

https://www.facebook.com/bartacreativestudio

Instás oldalamat meg itt: https://www.instagram.com/bartacreativestudio/

fotozasnagyitas_1.jpg

Szólj hozzá

blog fotó poszt film kép vicc videó képek póló idézet grafika inspiráció fekete-fehér élmény képeslap illusztráció szitázás önarckép pólónyomtatás Facebook Instagram szitaminta szitázott póló